16 Şubat 2014 Pazar

DOSYA(!) FİDAN'DA !!!


KARTLAR DEĞİŞİYOR.... !!!

'Oyun'lar yeniden kuruluyor.......

Oradan oraya koşuştururken çok önem verdiğim ve görmekten büyük mutluluk duyduğum dostum dün İzmir'de bana ulaştı!

Sesini alamadığım için tanıyamadım!

Soğuk ses tellerini bozmuştu! 


Tanımakta zorluk çektiğim sırada "Kaçta dönüyorsun! Ben de aynı uçaktayım!" dedi! 

Şaşırdım....... 

Hem soruyor hem de aynı uçakta olduğumuzu söylüyordu. Önce şaka sandım! Ama telefonu kapatırken ısrarla "Önceden gel, kahve içelim!" teklifini yapınca işi gücü bırakıp erkenden hava limanının yolunu tuttum! İzmir, İstanbul gibi değil, 15 dakikada Menderes'e ulaştım...

"Nerede kahve içilebilecek bir yer var" diye dolaşırken dostum gelip koluma girdi!  "Gel yabancı gibi davranma!" diyerek üst kata çıkardı!

Kahveler gelmiş, masa bizi bekler durumdaydı! Etrafındakileri uzaklaştırıp sandalyesini bana doğru itti!

Belli ki anlatacak önemli şeyleri vardı!

Heyecanlandığımı belli etmeden onun gündemini öğrenmeye çalıştım!

GÜNCEL atışmalar belli ki onun için de önemliydi! Herkesin ne yazdığını tek tek bilecek kadar tartışmanın içindeydi!

Açıkçası ben takip etmiyor ve uzak duruyordum!

Ama gazeteci olarak arasan bulamayacağın bir kaynakla başbaşaydım! Memleketteki son durumu almak için en doğru yerdeydim!

Dostumun hayatını kolaylaştırmak için biraz uzağa gitmenin faydalı olacağını düşündüm!

Mandela için ne diyorsun?


Sen Güney Afrika ile ilgili gereken daha önceden yazdın! İnsanların çok şeyi görmediği ortada! 

Dünya için söylüyorum, sadece Türkiye'yi kastetmiyorum. 

Adam öldü Kraliçe de, Obama da, muhafazakarlar da, ülkücüler de, solcular da, Kürtçüler de üzülüyor! Garip!


Neden?


Nedeni var mı? 

Ortada çok ciddi bir ANORMALLİK var! Bu kadar ağıt anlaşılır değil! 

Mandela herkesi bir araya getirecek güç değildi! Zaten dünyaya böyle biri de gelmedi! Mandela öncesinin ve sonrasının kavgası var! Ama gören yok!

Göster!

Yahu adam daha IRKÇILIK hareketinin içine girmeden İngilizler onun içine girdi! 4 yıl boyunca Cape Town'daki İngiliz okulu Fort Hare Üniversitesi'nde okudu. Hem de yüzde 100 burslu olarak! Kıymetli öğrencileri Mandela'ya çok anlamlı bir ödül verildi! Yazdığı bir tezle bütün arkadaşlarından sıyrıldı!

Neydi o tez?


İlginçtir,..
İngiltere'deki SİYAHLARIN hayatını anlatıyordu! 

Yani kontrol edilmeden önce "görünmeyen" sahiplere rengini belli ediyordu! Bizdeki gibi peşinden gidilen ve kutsallaştırılan isimlere benziyordu! 

Ne yazık ki kullanılan ve kontrol edilen biri olduğu anlaşılamıyordu!



Görmüyor muyuz?

Elbette! Göstermiyorlar! Bak bu ülke hala 7 Şubat'taki krizi öğrenebilmiş değil!

Anlatın!

Bak! 
Son yıllarda Türkiye büyük devlet gibi davranıyor! 


Hakan Fidan ve öncesindeki yönetim ülkenin sorunlarını çözmeye ant içti! 



Özellikle PKK sorunu biterse ülkenin büyüyeceği kesindi! Bu doğrultuda kararlılıkla yüründü!

Biliyoruz!

Biliyorsun ama şunu biliyor musun?

Neyi?

7 Şubat'ın arkasında Hakan Fidan'a okların dönmesinin tek bir nedeni vardı! 

Öldürdün vallahi!


Önemli çünkü!

Hakan Fidan dünyada sadece ve sadece CIA'nın elinde olduğu düşünülen ve Türkiye karşıtlarının elini çok güçlendiren bir DOSYA aldı! Ya da aldırdı!





Bilemem! 

Ama o DOSYA Türkiye'ye geldi! 

Kıyamet koptu................................! 

Türkiyeyi içe kapatmak isteyenlerin, küçültmek isteyenlerin, PKK'yı kaşımak isteyenlerin, Kürtleri bizden uzaklaştırmak isteyenlerin bütün planları bozuldu!

Merak ettim!

Dosyanın MİT'e geldiğine uzun süre inanmak istemediler! Geçtiğimiz dönemde bunu doğrulattılar! Şaşırdılar!



Şaşkına döndüler... 

İçerideki adamları bunu atladığından dolayı birbirlerine girdiler! 

Tamam da dosyada ne var?



İşte orası zurnanın zırt dediği yer!


Şunu not et! 

İngilizler ve onların adamları Ankara ile ilgili tek satır bir şey ortaya çıkaramaz! 

MİT'in elinde Floş-Royal var! 

Kimse bu tehlikeli oyuna girmeyi aklından geçiremez! Herkes o belgenin altında kalır! Savaşı kim başlatırsa başlatsın sonuç alamaz!

Büyük bir yenilgiyle kaybolur gider! 



İngilizlerin adamları derken!

Sen de onların kim olduğunu biliyorsun! 



Millet yakında kimin kimle yan yana olduğunu çok daha net görecek!

İçimizdeki Mandelalar ortaya çıkacak! 


Bu belge ele geçince;'DOLMABAHÇE’de 'İNGİLİZ'lerin adamlarının bütün şeceresi ortaya çıkarıldı! 




Halk, Ankara'ya neden saldırı düzenlendiğini bilmese de DEVLET biliyor ve gereğini yapıyor!

İş adamları mı bunlar?




İçlerinde çoğunlukla onlar var! 

Nasıl zengin olduklarından, "HAYIR İÇİN" kapılarını çalanlara 7 milyon doları bir çırpıda nasıl verdiklerine kadar her türlü bilgi var! 


Kimin kime nasıl hizmet ettiği var! 

Son derece LÜKS bir binayı bedava yapandan, dışarıda yabancıları örgütleyip PARA toplayanlara kadar herkes listede! 


Şunu bir versen bana!

Onun da zamanı gelecek!  Ve içimizdeki dokunulmazların ne kadar İNGİLİZ olduğunu anlayacaksın!

Kurdukları para trafiğinin işleyişi ortaya çıkınca sen de şaşıracaksın! Bekle biraz! 

CHP ABD'de dolaştı geldi ama!

Kemal Bey oradan gelirken Kemal Bey'i de yanına aldı! Derviş'siz düğün olmaz! O da gelip EKONOMİK mucizelerle CHP'ye destek vermek için kolları sıvadı!


Musevi BARONLAR böyle emir verdi! 

Gelmese olmazdı! 

Bu adam daha önce devletin hazinesini yönetiyordu ama!

Haklısın! 


Dışarıdan geleni adam sanırdık! 

Amerikan pasaportunu görünce korkarlardı! 

Herkes çekinirdi!

Rahmetli Ecevit'e haber vermeden 12 gün ortadan kaybolur, kimse bir şey soramazdı! Ama şimdi roller değişti! 

Yani!

Fidan'ın aldığı dosyayı onlar da biliyor artık! Kemal Bey'e ve CHP'ye zayıf görünmemek adına yemekler yendi, kahveler içildi!



Ankara'ya karşı oluşturulan koalisyonun hiç şansı yok!

Bir harekette hepsi yerle bir olur giderler!


Tarihe kayıt düşmek adına söylüyorum bunları! 

Sonra "demedi demesinler!" diye...



Ergün Diler
11 Aralık 2013



Hiç yorum yok:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder